Funcţii scoase la concurs de Primăria Tecuci

Lacatus
Foto: internet

 UAT Municipiul Tecuci organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale vacante:

– 1 post de muncitor calificat I (operator instalaţii apă şi canalizare) – post vacant – Birou Administrativ – Direcţia Servicii Publice – perioadă nedeterminată;

– 1 post de muncitor calificat I (lăcătuş mecanic) – post vacant – Birou Administrativ – Direcţia Servicii Publice – perioada nedeterminată.

Concursul se va desfăşura astfel:

– proba practică în data de 3 mai 2018, ora 10, Ia sediul instituţiei;

– data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Data limită până la care candidaţii vor depune actele pentru dosarul de concurs este de 10 zile lucrătoare de la afişare la sediul instituţiei (23.04.2018, ora 15).

Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul UAT Municipiul Tecuci din str. 1 Decembrie 1918, nr. 66.

6 gânduri despre “Funcţii scoase la concurs de Primăria Tecuci

  1. Anul trecu pe 7 iulie am aplicat pentru un post sudor la Primăria Tecuci, am depus dosar m-a ptezint la concurs dau proba de lucru sudura obțin cel Mai mare punctaj din 4 sudori 91 de puncte .după care fac interviul cu cei 4 oameni din comisie si mi se spune explicit ca nu sunt doar sudor trebuie citez” sa sap santuri SA dau la lopata” la care eu care ma bazez pe meseria mea am zis ca voi vreti necalificat nu meseriaș …. sa numai precizez ca salariul trântit in nas a fost minim pe economie .. care eu am bufnit in ras … fratilor vin de la patron si am 1700 voi la BUGETARI 1450??? ..

    Evident i-am lăsat sa vb. Singuri….

    P.S. eu pot intelege ca nu ai ce face numai sudura la primărie sa ajuți colegi e ceva firesc dar eu ca sudor trebuie sa îmi proteze mâinile de munca fizică ca altfel îmi pier ” mâna” la sudat ..

      1. Primaria trebuie sa faca lucrari de reparatii, intretinere, interventii la avarii si situatii de urgenta si, uneori, chiar investitii in regie proprie. Aceste lucrari necesita muncitori calificati in diverse meserii : lacatusi, sudori electrici si autogeni, strungari, frezori, electricieni, electromecanici, zidari, zugravi, instalatori, fochisti, muncitori necalificati, etc. Volumul de lucrari lunar, pentru fiecare meserie, de regula, nu acopera o norma intreaga, ceea ce face ca in cursul lunii muncitorii sa fie folositi la activitati diferite. Daca nu au mai multe calificari, in perioadele in care sunt in gol de lucru, trebuie sa faca si munci necalificate, altfel sunt trimisi in concediu fara plata.

        Avand un numar de muncitori limitat, Primaria, inca din anii ’90, a angajat, cu prioritate, muncitori policalificati, si cu categorie de incadrare mare (IV-VI), care, cand a fost nevoie, au efectuat si lucrari necalificate (sapat santuri, curatat zapada, turnat betoane, etc.).

        In cazul de fata, Primaria trebuia sa organizeze un concurs pentru ocuparea unor posturi de muncitori policalificati si sa precizeze ca acestia trebuie sa presteze si alte activitati, inclusiv munci necalificate.

        Daca doriti sa lucrati numai in sudura, cautati un loc de munca intr-o firma privata dintr-un oras mare, deoarece, in Tecuci, si, mai ales, in institutiile bugetare, nu aveti nici o sansa.

  2. „Resursele umane” incalca legislatia muncii. Daca ar fi sa aveti dreptate si sa si respectati legislatia muncii si toate legile in materie de formare profesionala (educatie), lucrarile care nu acopera o norma intreaga trebuie ori incredintate unor firme terte (pe costuri mai mici decat cele pentru un angajat propriu pe perioada nedeterminata), ori sa aveti posturi normate cu timp partial de lucru. „Angajatul minune” care le face pe toate la fel de bine exista doar in capul profitorilor si credulilor, si a celor care incalca si bunul simt al semenilor. Plus ca nu tineti cont nici macar de normativele privitor la codul meseriilor, ori regulilor SSM. Deci, sperati ca iasa totul bine la controale, punandu-i pe angajati sa minta in favoarea voastra si cum doriti voi, iar in caz de accidente, rezolvati dupa cum stiti toti: musamalizati cazul si dati vina pe „vinovatul angajat”.

  3. Resurse umane sa faci santuri nu e policalificare … si unul care cerseste pe strada o poate face ..eu am explicat comisiei ca sunt constient ca nu ai nici măcar 20% /luna sa sudezi si e logic sa faci si alte munci conexe care nu au legătură cu functia DE sudor , dar eu ca sudor nu pot sa fac munca aia de mizerie sa sap santuri ..imi periclitează meseria. .. Eu sunt angajat la o firma privată în Tecuci dar am aplicat pentru job-ul asta la primărie doar sa scap sa lucrez sâmbătă …
    Întrebare toti muncitori calificați din primărie „sapă santuri” ?? Ca Eu pe Dragu sau Instalatorul coco in veci nu i- am vazut sapand santuri.
    P.s.
    Ei vor acum noii angajați sa fie policalificati .. in munci de salahor??

Comentariile sunt închise.